»Uvodni koncert postavlja v soj žarometov skladatelja različnih generacij, izkušenj in pogledov: na eni strani je prvi slovenski modernist in eden vodilnih slovenskih glasbenikov predvojne moderne, Slavko Osterc, ki se je z značilno izostrenostjo, ironijo in grotesko, a hkrati veliko izrazno močjo postavljal po robu tradicionalnemu glasbenemu življenju; na drugi pa Milko Lazar, samosvoj skladatelj s prepoznavno individualno govorico, podčrtano z bogato in izrazito ritmiko ter široko zvočnostjo.«
»Pomembno je, da iz njenih slik pravzaprav nikoli ni mogoče prepoznati v slovenski umetnosti razmeroma pogoste simbolike tragičnega minevanja, marveč nasprotno, njena dela sporočajo trdno, morda celo optimistično vero v naravni red stvari. Tudi takrat, ko se umetnica sooča z minljivostjo, jo sprejme dostojanstveno in suvereno.«
»Pratnekerjev likovni opus zadnjih dveh let kaže neizmerno spoštovanje, čudenje, tudi navdušenje nad naravo in življenjem nasploh; takšno je poglobljeno estetsko doživetje.«
»Gorič je sposobna sugestivnega vživetja v različne vloge in njihove odtenke, prepoznavne odrske prezence ter vrhunskih vokalnih nastopov. Njeno umetniško odličnost so prepoznali impresariji najpomembnejših slovenskih kulturnih ustanov ter nacionalnih orkestrov, poleg tega je redna gostja eminentnih evropskih odrov.«